AICO HR

Salarizare si administrare personal

Employee self service

Employee self service este spațiul personal al salariatului în cadrul platformai integrate, în care sunt regăsite toate informațiile personale și alte informații cu privire la implicarea în procese de HR integrate. Prin intermediul aplicației se pot vizualiza informații personale, informații contractuale, informații privind drepturile salariale calculate, se pot lansa și aproba cereri de concedii, se pot primi notificări cu privire la acțiuni necesare în cadrul proceselor de training și evaluare. Aplicația permite configurarea personalizată a tabloului de bord cu listarea preferențială a informațiilor vizualizate.

 

FUNCTIONALITĂŢIILE APLICAŢIEI 

  • Configurarea personalizată a tabloului de bord, prin listarea preferențială a informațiilor vizualizate în ecranul principal
  • Configurare nivele de acces – individual sau acces informații grup de personal în cazul managerilor
  • Acces selectiv la aplicații din cadrul platformei integrate Human Resources Planning
  • Acces la informații personale, stocate în baza de date începând cu procesul de recrutare și selecție
  • Acces la informații contractuale și la documente din baza de date de personal pentru salariat și după caz pentru un grup de personal din subordine
  • Notificări cu privire la acțiuni necesare în cadrul derulării anumitor procese de HR: aprobare cerei de concediu, completare formular de feedback la demararea procesului de evaluare, parcurgerea unui curs disponibil pe platformă
  • Posibilitatea vizualizării statusului proceselor de resurse umane în derulare, în care slariatul este implicat
  • Posibilitatea încărcării de documente prin pagina personală cu stocare în baza de date generală

 

BENEFICII

 

Accesul facil prin intermediul platformei la o pagină personală permite regăsirea centralizată a tuturor informațiilor personale și ale echipelor aflate în subordine, aspect care se transpune într-o eficiență sporită a salariatilor și managerilor, prin asigurarea petrecerii unui timp mult mai scurt pentru îndeplinirea obligațiilor administrative.

Posibilitatea accesării a anumitor secțiuni din cadrul platformei integrate Human Resources Planning din pagina personală, ca scurtătură către detalii legate de managementul timpului, procesului de evaluare sau platforma de cursuri.

Aplicația va asigura departamentele de HR cu toate detaliile necesare în anumite procese, în timp util pentru buna desfășurare a acestora, fără omisiuni sau întârzieri din partea personalului operațional.

 

 

 

Sâmbătă, 23.06.2018, 2:07 PM
Bine aţi venit Vizitator

Autentificare

Căutare

Calendar

«  Iunie 2018  »
LnMrMrcJoiVnSaDm
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Stiri si noutati

Linkuri utile

  • ANAF
  • Ministerul de finante
  • ANOFM
  • Casa nationala de pensii
  • Casa nationala de sanatate
  • Statistici


    Total online: 1
    Vizitatori: 1
    Utilizatori: 0