AICO HR

Salarizare si administrare personal

Performance Management

Document Management este componenta platformei Human Resources Planning care gestionează toate documentele de HR ale organizației.  Toate documentele care servesc bunei derulări a practicilor de HR se pot configura,  genera și stoca pe platforma Human Resources Planning prin Document Management.

Document Management permite configurarea de template-uri de documente cu ajutorul unui instrument de generare integrat Microsoft Word, pe baza informațiilor din baza de date care se afișează în secțiunile dorite din cadrul documentelor. Fiecare șablon astfel predefinit poate fi asociat unui tip de document și în funcție de procesul de HR pentru care este necesar, documentul va fi generat din meniul aplicației care susține procesul respectiv.

Toate documentele care se generează pentru o anumită persoană din organizație se vor salva în dosarul electronic al persoanei respective și fiecare document generat poate avea și o a doua versiune, reprezentând versiunea scanată a documentului semnat și stampilat.

Aplicația poate atribui la generarea unui document un cod de bare care conține detalii unice de identificare și în baza cărora, după semnare, documentul se transferă direct în baza de date, ca versiune semnată.

Platforma suportă stocarea de documente în orice format (doc, pdf, xls, jpg, txt, etc.). Documentele scanate se salvează în baza de date în funcție de tipul de document și pot fi găsite la căutare în funcție de atributele unice ale persoanei și documentului din baza de date.

FUNCTIONALITĂŢIILE APLICAŢIEI 

  • Componenta Document Management se integrează ca Add-In de Microsoft Word, permiţând definirea template-urilor direct din Microsoft Office (Pentru generarea documentelor nu este nevoie de licenţă Microsoft Office)
  • Template-ul de document se customizează prin facilităţile de formatare ale Word-ului, se pot configura în document tabele, formule de calcul, grupări, totaluri şi formule de total
  • Document Management permite generarea și stocarea documentelor în baza de date
  • La generarea unui document se poate genera un cod de bare unic, cu ajutorul căruia, dupa semnare, documentul scanat se va stoca în baza de date în dosarul electronic al salariatului, ca versiune nouă a documentului
  • Se pot stoca documente în orice format
  • Componenta permite posibilități de filtrare avansată
  • Toate documentele necesare în procesele de HR integrate pe platformă sunt reunite în Document Management
  • Aplicația permite configurarea de notificări cu privire la termene limită de încheiere sau modificare de documente

 

IMPLEMENTARE

Document Management este o componentă necesară pentru derularea oricărui proces de HR, permite configurarea tuturor documentelor utilizate în procesele de HR ale companiei, pentru a fi generate din platformă în baza datelor salariaților, precum și stocarea în orice format a documetelor din dosarul electronic al salariaților. Documentele uzuale se pot configura la implementare și asocia unui template care se va genera din meniul aplicației integrate pentru care a fost creat. Se asigura training și documentaţie de utilizare. Pentru suport şi mentenanţă se asigură servicii post-implementare.

 

BENEFICII

  • Componenta Document Management asigură standardizarea documentelor de personal şi permite o organizare mai buna a proceselor de resurse umane
  • Creşte eficienţa departamentului de Resurse Umane prin reducerea timpului de generare a documentelor (contracte de muncă, acte adiţionale, adeverinţe medic, adeverinţe de bancă, adeverinţe de vechime, adeverinţe de şomaj, note de lichidare)
  • Permite stocarea în format electronic a documetelor, aducând la îndemâna specialiștilor HR documete din dosarul salariaților, indexate și ușor de găsit prin posibilități de filtrare avansate, fără a aduce probleme de ordinul spațiului local de stocare, documentele fiind stocate pe serverele furnizorului, cu soluții de backup și securitate ridicată.
  • Ridică gradul de interdependență între practici și de comunicare la nivelul departamentului de HR și în întreaga companie cu salariații, prin posibilitatea de transmitere a documetelor în cadrul platformei și prin setarea de notificări privind termenele limită de încheiere sau modificare a documentelor

 

 

 

 

 

Luni, 17.12.2018, 2:30 AM
Bine aţi venit Vizitator

Autentificare

Căutare

Calendar

«  Decembrie 2018  »
LnMrMrcJoiVnSaDm
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Stiri si noutati

Linkuri utile

  • ANAF
  • Ministerul de finante
  • ANOFM
  • Casa nationala de pensii
  • Casa nationala de sanatate
  • Statistici


    Total online: 1
    Vizitatori: 1
    Utilizatori: 0