AICO HR

Salarizare si administrare personal

Administrare personal

Administrarea de personal nu inseamna doar angajarea unui salariat si incheierea unui contract de munca. Implica multe responsabilitati, drepturi si obligatii pentru ambele parti. Obliga la cunoasterea si aplicarea corecta si la timp a legislatiei in vigoare, respectarea ei incepand cu prevederile Codului Muncii, continuand cu asigurarile sociale de stat si de sanatate, securitatea si sanatatea in munca, s.a.m.d

Serviciile oferite de Aico HR in cadrul externalizarii procesului de administrare personal sunt urmatoarele:

  Gestionarea dosarelor de personal

  Accesul angajaţilor companiei client la portalul Employee Self Service

  Accesul angajaţilor companiei client la aplicaţia Personal Management

  Intocmirea , incheierea si declararea in revisal a contractelor individuale de munca;    

  Intocmirea dosarului de personal, obtinerea  de la salariat a documentelor, actelor si declaratiilor necesare la dosar;     

  Intocmirea documentelor ce produc modificari ale contractului individual de munca precum acte aditionale de modificare a functiei, salariului negociat, normei de lucru, decizii de suspendare a contractului individual de munca, decizii de incetarea a contractului individual de munca, declararea acestora in noul revisal conform HG 500

  Intocmirea si completarea adeverintelor solicitate de salariatii societatii

  Intocmirea oricaror rapoarte de personal solicitate de client

  Acordam suport legislativ pentru orice problema aparuta in domeniul relatiilor de munca

  Asigurarea relaţiei cu Inspectoratul Teritorial de Muncă

 

Duminică, 21.10.2018, 10:35 PM
Bine aţi venit Vizitator

Autentificare

Căutare

Calendar

«  Octombrie 2018  »
LnMrMrcJoiVnSaDm
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Stiri si noutati

Linkuri utile

  • ANAF
  • Ministerul de finante
  • ANOFM
  • Casa nationala de pensii
  • Casa nationala de sanatate
  • Statistici


    Total online: 1
    Vizitatori: 1
    Utilizatori: 0