AICO HR

Salarizare si administrare personal

Personal Management

Personal Management este o aplicaţie pentru departamentul Resurse Umane, în vederea managementul personalului şi documentelor contractuale.
Aplicaţia poate fi vazută ca o interfaţă de administrare a personalului unei societăţi, dar este mai mult decât atât. Ea ajută la creşterea eficienţei activităţii de administrare de personal prin generarea rapidă şi standardizată a documentelor salariaţilor (contracte, adeverinţe, decizii).

 

FUNCTIONALITĂŢIILE APLICAŢIEI 

Configurare

  • Configurare de view-uri de personal, prin care se definesc coloanele vizibile, criteriile de filtrare, criteriile de grupare şi ordonare a datelor; view-urile se pot defini pentru a permite acces rapid al utilizatorilor la liste de personal predefinite sau cu criterii de filtrare folosite frecvent
  • Definire tipuri de documente gestionate în dosarul electronic al salariaţilor, documente care pot fi personale (ex. carte de identitate, diploma de studii) sau contractuale (contract, acte adiţionale, adeverinţe vechime)
  • Configurare template-uri de documente în format Word, documente care se generează pe baza datelor salariaţilor din sistem
  • Configurare a formatului de generare a unui tip de document (Word sau PDF)

IMPLEMENTARE

Implementarea aplicaţiei Personal Management implică o analiză a proceselor clientului din perspectiva utilizatorilor din zona de administrare de personal, a tipurilor de documente gestionate şi a template-urilor de documente utilizate de companie.
Se configurează tipurile de rapoarte şi view-uri accesibile pentru utilizatorii de sistem şi drepturile de acces la nivel de module şi grupuri de salariaţi.
Aplicaţia Personnel Management este integrată cu aplicaţia de salarizare Sal şi poate fi folosită ca interfaţă de operare date de personal, consultare de date şi generare pe bază de template-uri a documentelor utilizate frecvent în departamentul de Resurse Umane.
În etapa de implementare este inclus training-ul utilizatorilor iar în etapa post-implementare se acorda suport pentru consolidarea şi întretinerea soluţiei.

 

BENEFICII

  • Sistemul este integrat cu Sal, asigurând conexiunea dintre activităţile de salarizare şi administrare de personal
  • Permite standardizarea documentelor de personal prin crearea de template-uri
  • Permite organizarea documentelor de personal şi contractuale în format electronic, ceea ce optimizează accesul la informaţii
  • Separă activităţile de administrare de personal de cele de salarizare şi oferă funcţionalităţi dedicate

 

 

 

Duminică, 21.10.2018, 11:49 PM
Bine aţi venit Vizitator

Autentificare

Căutare

Calendar

«  Octombrie 2018  »
LnMrMrcJoiVnSaDm
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Stiri si noutati

Linkuri utile

  • ANAF
  • Ministerul de finante
  • ANOFM
  • Casa nationala de pensii
  • Casa nationala de sanatate
  • Statistici


    Total online: 1
    Vizitatori: 1
    Utilizatori: 0