AICO HR

Salarizare si administrare personal

Solutii software

Sal - Expertul tau in salarizare

Sal – Expertul tău în Salarizare este o soluţie software completă de salarizare. Aplicaţia are la bază un studiu solid al legislaţiei, dublat de experienţa specialiştilor în domeniu. Sal este un instrument flexibil, uşor de utilizat, adaptabil atât schimbărilor de legislaţie, cât şi specificului clienţilor.

Aplicaţia “Sal – Expertul tău în Salarizare” este utilizată pentru întreg procesul de calcul salarial (evidenţa personal şi contracte, configurări elemente de salarizare, import/introducere date primare pentru calculul de avans/lichidare, calcul salarial, export de date, configurare şi generare rapoarte specifice, generare declaraţii, liste statistice).
Pentru procesul de calcul de salarii aplicaţia va fi configurată pe specificul clientului.
De asemenea interfeţele cu aplicaţia de contabilitate şi fişierele de bancă vor fi dezvoltate după specificul clientului.

Personal Management

Personal Management este o aplicaţie pentru departamentul Resurse Umane, în vederea managementul personalului şi documentelor contractuale.
Aplicaţia poate fi vazută ca o interfaţă de administrare a personalului unei societăţi, dar este mai mult decât atât. Ea ajută la creşterea eficienţei activităţii de administrare de personal prin generarea rapidă şi standardizată a documentelor salariaţilor (contracte, adeverinţe, decizii).

Time Management

Time Management este o aplicaţie pentru managementul timpului angajaţilor dintr-o organizaţie.
Managementul timpului se face atât din perspectiva implementării unui workflow pentru aprobarea pontajului şi a cererilor de concedii cât şi din perspectiva planificării şi evidenţei timpului lucrat pe tipuri de ore (ore de noapte, ore suplimentare, ore sărbători legale, ore de recuperare, etc).
Aplicaţia poate fi vazută ca o interfaţă de introducere a datelor de pontaj pentru a fi utilizate în calculul salarial. Dar este mult mai mult decât atât.

Performance Management

Performance Management, parte din platforma integrată Human Resources Planning, susține procesul de evaluare a performanței, designul acestuia fiind personalizat potrivit modelului de business, aliniat cu valorile și obiectivele de business.

Aplicația permite construirea în detaliu a procesului de evaluare, a elementelor și fluxurilor necesare, face legătura cu restul componentelor platformei, prin transferul rezultatelor evaluării performanței în Personnel Management, în vederea stocării acestora, pentru o evidență centralizată a datelor de personal, prin transferarea informațiilor privind nevoile de training, identificate ca urmare a evaluării performanței în aplicația Training Management, prin determinarea nivelului recompenselor acordate în funcție de scorul obținut urmare a măsurării competențelor și gradului de îndeplinire a obiectivelor (comisioane, bonusuri de performață).

Employee self service

Employee self service este spațiul personal al salariatului în cadrul platformai integrate, în care sunt regăsite toate informațiile personale și alte informații cu privire la implicarea în procese de HR integrate. Prin intermediul aplicației se pot vizualiza informații personale, informații contractuale, informații privind drepturile salariale calculate, se pot lansa și aproba cereri de concedii, se pot primi notificări cu privire la acțiuni necesare în cadrul proceselor de training și evaluare. Aplicația permite configurarea personalizată a tabloului de bord cu listarea preferențială a informațiilor vizualizate.

Performance mamagement

Document Management este componenta platformei Human Resources Planning care gestionează toate documentele de HR ale organizației.  Toate documentele care servesc bunei derulări a practicilor de HR se pot configura,  genera și stoca pe platforma Human Resources Planning prin Document Management.

Document Management permite configurarea de template-uri de documente cu ajutorul unui instrument de generare integrat Microsoft Word, pe baza informațiilor din baza de date care se afișează în secțiunile dorite din cadrul documentelor. Fiecare șablon astfel predefinit poate fi asociat unui tip de document și în funcție de procesul de HR pentru care este necesar, documentul va fi generat din meniul aplicației care susține procesul respectiv.

Toate documentele care se generează pentru o anumită persoană din organizație se vor salva în dosarul electronic al persoanei respective și fiecare document generat poate avea și o a doua versiune, reprezentând versiunea scanată a documentului semnat și stampilat.

Aplicația poate atribui la generarea unui document un cod de bare care conține detalii unice de identificare și în baza cărora, după semnare, documentul se transferă direct în baza de date, ca versiune semnată.

Platforma suportă stocarea de documente în orice format (doc, pdf, xls, jpg, txt, etc.). Documentele scanate se salvează în baza de date în funcție de tipul de document și pot fi găsite la căutare în funcție de atributele unice ale persoanei și documentului din baza de date.

Training management

Training Management este spațiul în cadrul platformei Human Resources Planning în care se regăsesc toate informațiile cu privire la sistemul de învățare și dezvoltare a salariaților din cadrul companiei. Pe platformă se pot crea și vor fi disponibile cursuri conform sistemului de învățare elaborat în companie, vizând pregătirea minimală pentru fiecare poziție din organigramă, dar și cursuri care să acopere nevoi identificate în urma procesului de evaluare, fie că este vorba de dezvoltarea sau perfecționarea unor abilități sau insușirea unor noi comportamente.

Sistemul permite configurarea necesarului de training pentru fiecare slariat, cu transmiterea către aceștia, prin intermediul platformei a detaliilor esențiale privind sesiunile de curs, în același timp, pe pagina personală din cadrul platformei, fiecare salariat putând vizualiza sesiunile programate a fi efectuate. Înscrierea la o anumită sesiune de training poate fi permisă și în situația în care sesiunea nu este necesară, în cazul salariaților care doresc acces la alte la alte planuri de dezvoltare.

Enterprise social network

Enterprise Social Network este zona socială a platformei integrate Human Resources Planning. Prin intermediul acestei funcții a platformei, utilizatorii pot comunica, transmite documente, solicita acțiuni, precum și consulta calendarul personal, în care platforma integrează toate acțiunile care presupun termene limită sau intervale de derulare. Enterprise Social Network este accesibil în spațiul personal al utilizatorilor, integrează notificări, chat și calendar și este o modalitate foarte facilă de comunicare în cadrul companiei direct prin intermediul platformei, ceea ce asigură și o securitate sporită a informațiilor cu caracter confidențial circulate.

Sâmbătă, 23.06.2018, 2:07 PM
Bine aţi venit Vizitator

Autentificare

Căutare

Calendar

«  Iunie 2018  »
LnMrMrcJoiVnSaDm
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Stiri si noutati

Linkuri utile

  • ANAF
  • Ministerul de finante
  • ANOFM
  • Casa nationala de pensii
  • Casa nationala de sanatate
  • Statistici


    Total online: 1
    Vizitatori: 1
    Utilizatori: 0